Exchange Budapest - Reisverslagen van Veerle Gnodde - WaarBenJij.nu Exchange Budapest - Reisverslagen van Veerle Gnodde - WaarBenJij.nu
Exchange Budapest

Voor mijn studie zal ik een semester in het buitenland gaan studeren. Mijn bestemming is Boedapest, en hier zal ik verblijven van februari 2015 tot juli 2015.

Recente Reisverslagen:

02 April 2015

Waar blijft de tijd?

04 Maart 2015

Szia, Egészégedre en Köszönöm.

13 Februari 2015

Hello Budapest!
Veerle

Hoi! Mijn naam is Veerle Gnodde. Ik studeer Communicatie in Groningen, en ik vertrek in februari 2015 voor mijn minor naar Boedapest. Hier zal ik tot juli 2015 blijven en via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak tijdens mijn exchange. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en laat me vooral weten wat jullie er van vinden!

Actief sinds 22 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2041

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 06 Juli 2015

Exchange Budapest

Landen bezocht: